-

-

9.21.2016

9月20日: Trip 2 STL

Last weekend my friends & I took a trip to STL to hang out with our good friend Ophie! It was pretty cool, we had fun :D
We even got to hang out with Moni tooo! <3
The weather was hot, but then decent on some other days lol. It even rained!
We went to some good ass restaraunts and went exploring. We also got to see the Blair Witch Project! While exploring downtown, we found a cute beer arcade called Start Bar! They had decent priced drinks, good food, and nice game selections too! We all got a nice spot and played n64 lol!
It was a pretty cute place.
Over all the weekend was chill! I saw my sniggies, I got to do a little shopping, and had some great food!

7.24.2016

7.24

Saturday was pretty great! We all went to slump fest last night~ It was pretty cool, really talented artists, and lots of happy vibes. We bought slump fest tshirts too :)
Donovan made magical lemon bars and lemon cookies....
I ate way too much and got so retardedly high ;_;

Thats really all I can remember lmao.

6.22.2016

6月21日: Summer Solstice fun

This weekend was pretty cool~!
Ophie came up to Chicago to kick it with us.
We had a chill cook out with everbody! 
Michonne loved all the male visitors!


After eating and getting lit, we went to the movies!

hahahaha fucking great.


drunken outfit post
the movie was okay....tbh i was so drunk i fell asleep in the fucking theatre lmaoo.
but it was all good sniggie times <3
***
The next day was the start of summer solstice! IT WAS HOT AS FUCKKKKK.
We got out..a little. but low key went right back inside lmao.
We didnt really go out till later on when the sun went down & the moon herself bathed us in her celestial beams.

my shitty camera does no justice. The moon was GORGEOUS!!!
so beautiful...



My babe <3

There was a cool jazz concert going on @ Mil park.
The artist was DJ Spooky...good music & I was nice and drunk lmao


Stevie aesthetics lol
Dan & kurt tagged along with us later on.
We hung out with Kurt and his friends for a while.
Weedy weed of jamaica + video games + good music
Their studio!


I didnt take that many pics last night...lame lmao. I thought I took more.
***
Final day was more chill. Momsy took ophie & me to lunch.


My look~

& another Stevie coord haha! 

Ophie went home last night :c
It was sad but I know that hoe will be back lmao!
especially for SLUMPFEST